czwartek, 28 sierpnia 2014

Przegląd miesiąca sierpnia :)

Witajcie!
Kochani mało mnie ostatnio na blogu. 
Nie ukrywam czas mi ucieka przez palce. 
Ale co nie co jeszcze powstaje. 
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kartki i bukiet na chrzest bądź narodziny dziecka.

Kartki urodzinowe. Jedna uroczystość..jedna solenizantka..dwie kartki :)



Kolejną moją pracą są świeczki decoupage. Wykonane przy pomocy suszarki do włosów i papieru do pieczenia. 
Efekt?!



Zamówienie bukietu było ekspresowe. Miał być inny aniołek, niestety miałam za mało czasu na znalezienie innego, dlatego został cały bialutki.



Na sam koniec bransoletki...

Uwielbiam takie delikatne, dlatego mam ich sporo :) Jak tak sroka :)
Do następnego postu :)

11 komentarzy:

  1. Piękne karteczki super świeczki Bransoletki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności zaprezentowałaś :) Tylko sie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń