poniedziałek, 4 czerwca 2012

Kwiaty kusudama wiszące i w doniczkach

Moimi pierwszymi pracami, które zaczęłam tworzyć niespełna rok temu były właśnie kwiaty kusudama. Najpierw robiłam same wiszące kule, później stwierdziłam, że przecież można kulę dodać do doniczki i będzie takie drzewko kwiatowe. Tak zaczęłam robić drzewka i dodałam kolorowe środeczki, które upiększają cały wizerunek kwiatków. 

Niżej przedstawiam Wam kolaż zdjęć. Na zdjęciu nie umieściłam wszystkich kwiatów z racji tego, że zrobiłam ich naprawdę sporo..:) Na wszelakie okazje urodziny, imieniny, parapetówka, dzień babci, dzień matki..:)


35 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem!! Śliczne są te kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także robię drzewka:) Ozdabiam je jednak w inny sposób. Super prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie one sa sklejane do sb czy przyklejane na gotową kule np.ze steropianu?

    OdpowiedzUsuń
  4. witam śliczne są te drzewka ale mam pytanie skąd wzięłaś takie dwukolorowe karteczki? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. docinam osobno środeczki i przyklejam na taśmę dwustronną :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak przyczepiasz kołek do doniczki? przyklejasz jakoś czy wsypujesz ziemie albo kamyczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odpowiedź że te,ż nie wpadłam na taki pomysł :) mam już zrobione kwiatki i nie mogłam wpaść na pomysł jak je przyczepić :)

      Usuń
  7. witam, pani drzewka sa przepiękne..kolorystyka niesamowita,poprostu cudo ;)

    gdzie pani kupuje takie kolory papieru jak braz,fiolet, kremowy?? sa wspaniale a ja jeszcze sie z takimi nie spotkalam,zawsze tylko takie standardowe kolory sa wsklepach :(

    prosze o podpowiedz gdzie mozna nabyc takie kolorowe papiery :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam,
      dziękuję za miłe słowa. cieszę się, że się podobają :)

      kupuję kolorowe kartki ksero i stad te kolory. do środeczków używam też kolorowych bloków technicznych, są sztywne i ładnie można uformować płatek.
      kartki tego typu można kupić praktycznie w każdym sklepie papierniczym :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. kolorystyka jest niesamowita.. jakiej firmy papiery pani kupuje bo ja sie nie spotkalam jeszcze z papierem xero w kolorze brazu,fioletu czy kremu..zawsze spotykam tylko takie standardowe kolory jak zielony,niebieski...

    Pani prace sa niesamowite, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm..przyznam się, że nie znam firmy papierów, które kupuję. Nabywam je w sklepie papierniczym zapakowane po 20szt. Akurat u mnie jest naprawdę duży wybór kolorów :)
      dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam

      Usuń
  9. SIMPLISMENTE BELISSÍMAS. PARABENS....

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i rewelacyjnie wyglądają takie dwukolorowe :)

    OdpowiedzUsuń