środa, 26 marca 2014

Kawa + magnes :)

Witajcie!
Odkąd u Ani z bloga http://aniainspiruje.blogspot.com/ 
pojawił się kurs na kawowe magnesy. Postanowiłam wypróbować ten paten. 
Oczywiście przy zbieraniu materiału w postaci magnesów był problem, 
ale jak się chce, to się wszystko da załatwić :) 
W mojej kuchni pachnie kawą. 
Dodatkowo magnesy pięknie zdobią lodówkę. 
Z efektu jestem baaardzo zadowolona. 

Mojej rodzince również przypadły do gustu. 
Pokłony dla Ani za pomysł :*


W wolnej chwili chcę zrobić wianek wiosenno - wielkanocny z kwiatami kanzashi. 
Muszę się trochę zmobilizować i go dokończyć. Trochę zwlekam :)

A tak z innej beczki ")
Czy u Was też występują takie anomalie pogodowe?! 
U mnie wczoraj była zima, trochę nas tu postraszyła śniegiem :)
A dzisiaj się budzę, a za oknem piękna wiosna. Ptaszki śpiewają...słoneczko zagląda do okien :)
Byle tak już zostało :)

18 komentarzy:

  1. Magnesy pierwsza klasa - sa boskie :-) Rewealcyjnie Ci wyszły :-)
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie :-) Pozdrawiam cieplutko, Aga.

    OdpowiedzUsuń