piątek, 9 listopada 2012

Karczochowy bałwanek

Witam już późnym wieczorem :) 
Chcę pochwalić się swoją nową pracą... 
Przyznam, że już w zeszłym roku mi się bardzo podobały bałwanki wykonane techniką karczoch. 
Niestety wtedy już było za późno na i robienie. W tym roku jednak udało mi się :) 
W międzyczasie robię tez bombki..ale to w późniejszym czasie. 
Cieszę się chwilą i podziwiam swoje małe dzieło :) 
Kurczę..zabrzmi to nieskromnie..ale nie spodziewałam się tak fajnego efektu :) 
Kapelusz powstał według kursu Ani :) 


Spokojnej nocy :)

25 komentarzy:

  1. świetny:) bałwanków jeszcze nie widziałam:) super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. superowy ten balwanek!!!! baaardzo mi sie podobają wszystkie twory karczochowe ale nie mam kiedy spróbować je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniutki jest :) ja bym była wdzięczna za kursik jak takiego karczocha zrobic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny bałwanek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, bardzo fajny blog i zostaję tu na dłużej:) Zapraszam także bardzo serdecznie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny bałwanek, widziałem bombki robione tą metodą, ale bałwanka jeszcze nie, bardzo ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałem już różne bałwanki ale te biją wszystkie na głowę

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prace :-)

    OdpowiedzUsuń