piątek, 23 listopada 2012

Wyróżnienie od Weroniki

Ślicznie dziękuję za wyróżnienie mojego bloga, mojej pasji.. 
Dziękuję Weroniko!!!



Zasady wyróżnienia:
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Już wiadomo, że złamię zasady.... Wyróżniam wszystkich - jak zawsze !! 
:)

Odpowiem na pytania..
  1.  Co skłoniło Cię do zajęcia się rękodziełem? nuda
  2. Twój znak zodiaku - ryby
  3. Spodnie czy spódnica? spodnie
  4. Morze czy góry? morze
  5. Czy masz drugie imię?:) mam
  6. Ulubiony kolor. - czerwony
  7. Ile czasu poświęcasz na swoje pasje? sporo, nie jestem w stanie określić
  8. Co oprócz rękodzieła jest też Twoim hobby? fotografia
  9. Na bezludną wyspę zabrałabym... narzeczonego :)
  10. ulubiona pora roku - wiosna
  11. Kawa czy herbata? - kawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz