wtorek, 18 marca 2014

Buteleczki decu i stroik wielkanocny

Witajcie!
Dzisiaj pogoda nie dopisuje. Ale ja mam dobry humor:) 
Mimo, że wczoraj byłam zmuszona dodać kolejny roczek do mojej metryczki :) 
z każdym rokiem coraz trudniej się przyzwyczaić, że to  już nie 18-stka :P

Wracając jednak do moich wariacji artystycznych. 
Ponownie zajęłam się decoupagem. 
Powstały kolejne buteleczki..



Dodatkowo wykonałam jeszcze jeden stroik, tym razem dla mojej mamy. 
Karczochy, które znajdują się w środku były moimi pierwszymi. 
Powstały 2 lata temu. 


Pamiętam te pierwsze próby..czy coś z tego wyjdzie :)
"Skorupka" zrobiona wg kursu Ani Krućko :)

W głowie mam już kilka nowych pomysłów, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować w najbliższym czasie. Jak to mówią: czas pokaże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz