poniedziałek, 4 czerwca 2012

Krepinowy świat :)

Jakieś dwa miesiące temu zaczęłam romansować z krepiną..:) I zbliżam się wielkimi krokami do tego czym aktualnie się zajmuję.. Pierwsze moje różyczki nie należały do najpiękniejszych..to efekt:



Następna kula już bardziej cieszyła moje oko:



Koleżanka zamówiła sobie wiszącą kule i drzewko z różyczek.. Tak wyglądało połączenie kolorów i moja praca



Przed dniem matki zrobiłam jeszcze jedno drzewko, zabrała je kolejna koleżanka dla mamy z okazji jej święta :) 



6 komentarzy:

  1. Hej,śliczne jest to co robisz.Ja też mam podobne zainteresowania.Lubie robić różne cudeńka z papieru i nie tylko.Przyjemność mi sprawia tworzenie kwiatów kusudama, robienie biżuterii frywolitkowych,bombek i jajeczek metodą quillingu a także kwiatków z krepiny i bibuły...
    Bardzo lubię gdy moimi cudeńkami mogę sprawić komuś radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, może Pani podać wzór jak je wykonać

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam przepiękne Czy mogłabym prosić o przesłanie na email natliprzem@wp.pl diagramu jak zrobić takie drzewko krok po kroku ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Prośba jak wyżej zwłaszcza róże na adres zetka1956@wp.pl.
    Z góry serdecznie dziękuję.
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, piekne kule kwiatowe prosilabym o przeslanie instrukcji jak zrobic je.
    moj email judytka2211@onet.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest poprostu CUDOWNE... ja również chciałabym poprosić o przesłanie instrukcji/schematu na adres p_ania1111@wp.pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń