poniedziałek, 4 czerwca 2012

Witajcie :):)

Od dzisiaj zaczynam swoje blogowanie, wybaczcie mi jeśli popełnię jakieś gafy, ale to mój pierwszy kontakt z takim serwisem :) 

Na początku chciałabym komuś podziękować..
Jest to kobietka bardzo otwarta, pomocna, z wielkim serduchem, wierząca w ludzi i ich umiejętności.
 Dzięki niej stworzyłam ten blog, ona mnie namówiła na pokazanie moich prac szerszemu gronu. 
Tą osobą jest Ania Krućko!!!
Aniu, wielki szacunek i ukłony.
Odwiedzajcie Ani blog..ma ogromne umiejętności, rozległą wyobraźnię i piękne rzeczy stworzone własnymi rękoma :) Zapraszam na jej blog: http://annakrucko.blogspot.com/ 

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że założyłaś bloga. Twojego słonia widziałam u Ani i byłam nim zachwycona. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Ps. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? trochę zniechęca to do pisania komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. Oczywiście postaram się wyłączyć tą funkcję..:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, bardzo fajnie że założyłaś Swojego bloga,piękne rzeczy robisz, obiecuję być częstym Twoim gościem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Justynko, nie potrzebne słowa podziękowania:) cieszę się że podjęłaś słuszną decyzję i możemy podziwiać Twoje prace.Nie każdy ma konto na fb:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa dla was obu:) I witaj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz zdolne łapki dziewczynko :)
    słoń jest cudny :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń