wtorek, 4 grudnia 2012

Drugi aniołek

Witacie!!
Zostało mi troszkę metrów białej wstążki, postanowiłam ją wykorzystać i zrobiłam drugiego anioła. Jednak tym razem użyłam innej podstawy, mianowicie stożka, choć trochę go przycięłam. Poprzedni był na bazie dzwoneczka. Prezentuje się tak:


A teraz trochę prywaty :) Dzisiaj otrzymałam od  narzeczonego różę - zupełnie bez okazji. Sprawił mi ogromną przyjemność. On wie jak je kocham... Uwielbiam ich kształt i zapach. Mogłabym wpatrywać się w nie cały czas :)

Symbolika róż:
Czerwona róża, kwiat kochanków, oznacza trwałą namiętność, szczerą miłość oraz odwagę i pożądanie. Do Europy została sprowadzona z Chin około 1800 roku. Jako symbol gorącego i trwałego uczucia jest idealna by wyrazić za jej pomocą miłość w Walentynki lub w rocznicę ślubu, ale najlepiej bez okazji - po prostu dlatego, że się kogoś kocha. 
Mowa kwiatów: Kocham Cię!

Moja piękna :)
Zostawiam Was z pięknem tych kwiatów :)

2 komentarze: