wtorek, 25 czerwca 2013

Mój świat..moje zabawki...krepina cd. :)

Jakiś czas mnie tu nie było..ale nie zapomniałam o Was. 
Zaglądałam na blogi i podglądałam prace :) 
Po powrocie z Karpacza trochę się nazbierało zaległości, więc cześć pokażę dzisiaj. 
Oczywiście jak się domyślacie moje prace głównie są związane z krepiną..
dlatego też dzisiaj cały post krepinowy :) 
Zrobiłam 4 malutkie słonie. 
Lecą do cioci Stasi do Wrocławia :) Przyznam, że bardzo lubię tę kobietkę, żywiołowa, pełna energii, świetny kompan do rozmowy, przy czym stanowcza i szczera :)





Z nudów powstały też drzewka..od wyboru do koloru :)



Mimo niepogody życzę przyjemnego dnia :)

4 komentarze:

  1. Piękne prace, podziwiam Twoją staranność! Twoje różyczki są zawsze takie równiutkie :)
    Słoniki rozczulające...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten Twój świat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace ... A sloniki zapieraja dech w piersiach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słonie:)) Drzewka rewelacyjne:)) Wszystkie Twoje prace budzą ogromny podziw:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń