sobota, 6 października 2012

Zaległości..

Dzisiaj (a już właściwie to wczoraj) całkiem niespodziewanie otrzymałam kolejne wyróżnienie od Ewelinka (jewelin) - dziękuję bardzo :) Serducho aż skacze z radości. Nie spodziewałam się całkowicie. Takie wyróżnienia podbudowują i dają motywację do tworzenia kolejnych prac. DZIĘKUJĘ!!!


Oczywiście trzymam się słów z poprzedniego posta i nie wyróżnię nikogo imiennie :) 
Wszystkie osoby z pasją są dla mnie wyróżnione i tak niech się czują :)

A teraz jeszcze dokończę swoje zaległości  sprzed wyjazdu. 
 na 18 - stkę :) różowiutki



Kwiatek :)


I trzy słoniki..ustawiona wg wielkości..
pierwszy wręczyłam cioci Tomka podczas tegorocznego pobytu we Wrocławiu
średni wziął Jacek na wesele
a duży już opisywałam na 18-stkę :)





Uciekam spać..jutro pomału będą powstawały dwa misie:)
Spokojnej nocy !

2 komentarze:

  1. wszystko takie cudowne,podziwiam ogrom pracy w nie włożonej,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tu zaglądać i podziwiać Twoje słoniki i Misi, ach jak ja bym chciała potrafić zrobić takiego mmmm.. cudowne to wszystko pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://paulamyart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń