środa, 8 sierpnia 2012

Na urodziny i na wesele..

Dzisiaj dotarły do Piły słoniki, które zrobiłam w ostatnim czasie. Jeden czerwony z dodatkami ecri jest dedykowany dla przyjaciółki klientki na urodziny..zostałam poproszona o dodanie do słonika dedykacji :)
Nie miałam pomysłu gdzie dodać dedykację, początkowo chciałam dodać tam gdzie jest wstążeczka przednia..ale nie wyglądało to zbyt efektownie.. W końcu pomyślałam, że fajnie by wyglądało na uszku.. zawsze jak się zerknie na słonika będzie widać kilka miłych słów..i tak też zrobiłam.
Drugi na ślub..kolorystka jasna..


Miałam też okazję zrobić zdjęcie słonikowi średniemu ( to ten który jest wyżej) 
i słonikowi miniaturce.
Złożyło się tak, że oba są w tej samej kolorystyce




4 komentarze:

  1. Śliczne są te Twoje słoniki.Wszystkie bez wyjątku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie słoniki są cudne,podziwiam ich dopracowanie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te słoniki i ile włożonej pracy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń