czwartek, 2 sierpnia 2012

Papierowe układanki

Zabiegana, zalatana, ale udało mi się zrobić już część zamówień. Mogła spełnić jedno z moich małych marzeń. Zawsze chciałam zrobić kwiaty kusudama w kolorkach czerni i bieli. Oczywiście gdybym miała je zrobić tak sama z siebie i dla siebie to bym znalazła milion powodów, żeby za to się nie zabrać. Ale w związku z tym, że pewna osoba chce posiadać takie kwiatki z ochotą zabrałam się za wycinanie i składanie karteczek. I tak powstały 2 kwiatki biało-czarne i 2 pomarańczowo-białe. 


Swoją drogą nie pogardziłabym prezentem w postaci małej gilotyny do papieru..byłoby mi zdecydowanie łatwiej i zaoszczędziłabym sporo czasu jaki poświęcam wycinaniu karteczek.
A tu jeszcze jedno zdjęcie :)


7 komentarzy:

  1. Wspaniałe:):) Oh..gdybym tylko miała odrobinę więcej wolnego czasu, to sama chętnie pouczyłabym się robić takie kwiatuszki, bo straaasznie mi sie podobają:):) Pięknie Ci to wychodzi:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Bardzo mi się podobają te czarno-białe, może i ja się pouczę jak je robić jak tylko znajdę chwilkę:))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności :) czarno biała wyszła obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracochłonne te piękności ale jaki wspaniały efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne drzewka.Gilotyny szukaj w lidlu,kiedyś wiem że były,a teraz są artykuły szkolne to może niedługo będą.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam gdzie mozna kupic taki papier?

    OdpowiedzUsuń